Ulli kuha Oče Thomas Foto

Uspešna kuharska serija iz opatije Admont naredi naslednji korak

Ennstal TV je postal novi partner za oddajanje "Ulli kocht" 

 

Priljubljena kuharska serija "Ulli kocht", ki je nastala v benediktinski opatiji Admont in v sodelovanju s Stiftskeller Admont, vstopa v novo fazo: z Ennstal TV, regionalno televizijsko postajo v zgornji dolini Enns, je format dobil novega partnerja za sodelovanje in oddajanje, ki popolnoma ustreza filozofiji programa. Sodelovanje pomeni močno zavezništvo žive regionalnosti, kulturne globine in medijsko učinkovite izvedbe. 

Logotip televizije Ennstal
Ulli kuha za očeta Thomasa

Program se osredotoča na kulinarične tradicije, regionalne proizvajalce in izdelke ter kulturno dediščino Zgornje Štajerske. Pri tem ne gre le za samo kuhanje, temveč tudi za pripovedovanje zgodb, ki se skrivajo za recepti - z ljudmi, katerih srce bije za njihovo regijo. 

 

Poseben poudarek: z velikim navdušenjem sodelujejo tudi menihi iz opatije Admont. Ne prispevajo le svojega zgodovinskega znanja, temveč delijo tudi svoje družinske recepte in duhovne pristope k temi hrane - v nekaterih epizodah pa se v kuhinji tudi sami zabavajo. 

"Ennstal TV se vidi kot sodoben, a tradicionalen informacijski medij brez dodane vrednosti - prava regionalna televizija, ki na novo razmišlja o lokalni televiziji in hkrati spoštuje korenine regije," poudarja Gerhard Scott, ustanovitelj in generalni direktor Ennstal TV. "Celotna ekipa je bila takoj navdušena nad zamislijo "Ulli kocht", saj je 100 % v skladu z našimi nameni in na sodoben, a moderen način prikazuje, kako lepa je naša regija, kako odlični so naši proizvajalci in kako velika je naša zgodovina."

„Ennstal TV ist für das Stift Admont schon langjähriger Werbepartner, und die Kooperation rund um ‚Ulli kocht‘ ist einfach großartig – freundschaftlich und auf Augenhöhe. Die Sendung soll Menschen für das begeistern, was direkt vor unserer Haustür wächst, lebt und wirkt – von Glaube, Kultur, Handwerk über Kulinarik bis zur Natur. Dass wir mit Ennstal TV nun einen starken regionalen Partner gefunden haben, der genau diese Werte teilt, freut uns sehr“, erklärt Mario Brandmüller, Leiter für Kultur, Tourismus und PR im Stift Admont, sowie Konzeptentwickler von „Ulli kocht“. 

Der Erfolg gibt dem dreiköpfigen Team recht: Mit knapp 3 Millionen Videoaufrufen auf den Social-Media-Kanälen des Stiftes Admont, zahlreichen positiven Rückmeldungen aus dem In- und Ausland und breiter Berichterstattung in regionalen wie überregionalen Medien ist „Ulli kocht“ längst weit über das Ennstal hinaus bekannt geworden. Die Mischung aus Geschichte, Kulinarik, Regionalstolz und humorvoller Leichtigkeit trifft den Zeitgeist – und kommt bei den Menschen an. 

 

Im Mittelpunkt der Sendung steht Ulrich „Ulli“ Matlschweiger, Küchenchef des Stiftskellers Admont – Gastgeber mit Herz, Handwerk und Humor. In jeder Folge bringt er nicht nur traditionelle Rezepte auf den Tisch, sondern auch Begegnungen mit Mönchen des Stiftes Admont, ProduzentInnen, WegbegleiterInnen und Gästen, die unsere Region prägen. 

 

„Kochen ist für mich mehr als nur Kulinarik – es ist ein Stück gelebte Heimat. Ich möchte zeigen, wie viel Qualität, Charakter und Geschichte in unserer Region steckt – auf dem Teller und darüber hinaus. Dass wir mit Ennstal TV nun noch mehr Menschen erreichen können, motiviert mich sehr. Es ist eine große Freude, Teil dieses gemeinsamen Weges zu sein.“ 

– Ulrich Matlschweiger, Stiftskeller-Chef und Protagonist der Sendung. 

 

Die Folgen von „Ulli kocht“ werden ab Herbst nun auch auf Ennstal TV ausgestrahlt. Damit wächst nicht nur die Reichweite der Sendung, sondern auch das Netzwerk jener, die sich für Regionalität, Qualität, kulturelles Erbe und das liebevolle Erzählen von Geschichten einsetzen. 

ulli kuha
Ulli kuha RGW
Ulli kuha za očeta Thomasa
Foto Ulli kuha majhne
Ulli kuha RGW
Ulli kuha RGW
ulli kuha
ulli kuha
ulli kuha
ulli kuha
Ulli kuha RGW
ulli kuha
ulli kuha
Nazaj na pregled